maandag 22 oktober 2012

Weekenden

Dat heb je wel eens, van die weekenden waarin veel te veel gepropt zit. Het ene weekend is er geen bal te beleven en het volgende weekend. Het afgelopen weekend had gerust 72 uur mogen hebben, dan nog had ik tijd te kort gehad.
Afgezien van de familieaangelegenheden ook nog de politiek waar een flinke tijdsinvestering noodzakelijk was. Uiteindelijk wordt het weer maandag en keert de relatieve rust terug. De kleinkinderen even op bezoek en een paar telefoontjes verder zijn we alweer in de middag belandt. Vanmiddag, zo dadelijk eigenlijk nog even snel de winkel eten voor het eten, de boodschappen gedaan eten koken en daarna opschieten want vanavond nog vergaderen.
Morgen dacht ik rustig maar als ik het programma bekijk dan schiet ik nu alweer in de stress. Nou, dat valt ook wel weer mee, maar goed. 
voor Sheldon's; dit is cynisch
Weer een druk dagje, zo verwacht ik met fitness, de kleinkinderen en eigenlijk even lekker wandelen als het weer er naar is. Morgen meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten