woensdag 28 november 2012

Top 2000 (2)

Een echte fan geworden van de Top 2000. Was het eerst een hype die langs kwam met de Feestdagen, nu is het niet meer weg te denken uit de beleving van Kerst en Oud en Nieuw. Opgeroepen heb ik u om ook te stemmen. Het heeft niet geleid tot een nieuwe nummer 1, dat is wat we in ieder geval weten. De top wordt altijd eerder bekend gemaakt dan de lijst zelf. Gezien de keuzes die ik gemaakt heb ben ik wel benieuwd naar de totale lijst. Een aantal nummers kan hooguit net in de Top 2000 zijn beland en zeker niet in de topregionen. Mijn lijst dus, ik zou u ermee verrassen. Als verantwoording zeg ik maar even dat ik mijn lijst dit jaar vooral Middle of the Road gehalte wil meegeven. Feel good songs afgewisseld met klassiekers, wat mij betreft dan. U bent geheel vrij daar anders over te denken.
Vandaag maar eens beginnen met de eersten en in tegenstelling tot eerdere keren van invullen hoefde ik de nummers nu niet te nummeren, geen plaats te geven. Als bekende fan van the Dixie Chicks natuurlijk een paar nummers van hen, evenzo voor Peter Gabriel en Genesis. De rest later deze week.


-        Top of the world The Dixie Chicks

-        Not ready to make nice The Dixie Chicks

-        Sky Blue Peter Gabriel

-        In You're Eyes Peter Gabriel

-        Solsbury Hill Peter Gabriel

-        Home by the Sea Genesis 

-        The Cinemashow Genesis

Misschien toch nog wat onbekende voor u waarvan ik voorl die van genesis nog eens graag laat zien in de clips hieronder. Veel plezier, ruim wat tijd in want het zijn langere clips.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten