zondag 4 november 2012

Genieten


Gewoon een lekker weekend toch wel, ondanks het slechte weer. Niet wezen wandelen maar wel lekker naar de F1 race gekeken in Aboe Dabbie zeg ik maar even het fonetisch Olav Mol na. Abu Dabi heet het landje eigenlijk. U weet dat ik, ondanks de zeer kapitalistische sport die F1 heet, er een enorm zwak voor heb. Vandaag wist ik weer waarom en werd bevestigd waarom ik het de leukste autosport vind. Wat een race en wat een spanning. Nu kan het nog worden uitgevochten in Austin Texas of in Brazilië. Zo laat in het seizoen nog wedstrijden is al een unicum en ik kan me ook niet herinneren dat we zo laat in het seizoen nog van wedstrijden mochten genieten. Dat is dus nog niet afgelopen en ook niet afgelopen is de race om het wereldkampioenschap het gaat nog tussen twee. De race van vandaag was daarvan een bevestiging, ongelofelijk, wat een spanning in deze competitie.
Dat was een deel van het weekend, verder veel familie en nog wat andere kleine dingen, leuk gewoon, dus prima. Nu het slot van het weekend, Boer zoekt Vrouw. Ook zo’n ongelofelijk suffe serie maar toch volgen we ‘m met plezier en dit seizoen zitten we mis. De keuzes gaan telkens anders dan verwacht, zien wat het straks weer wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten