maandag 19 november 2012

Kort

Even heel kort, ik wil graag dat u het weet. Vandaag een korte Blog want deze man voelt zich tijdelijk even oud. U mag maar één keer raden hoe dat komt. De twee heerlijke kleinkinderen waren er niet om even op te passen maar ze waren er een hele dag. Vanochtend heel vroeg eruit, voor ons doen in ieder geval. Zes uur vinden wij in ieder geval vroeg en is natuurlijk maar een relatief begrip. Vervolgens de kleinkinderen de hele dag om op te passen.
Weet niet hoe het u vergaat maar ik had de voorafgaande nacht bijna niet geslapen, bang om te verslapen, te opgewonden voor het aanstaande bezoek, ik weet het niet. Dat is je uitgangspositie als ze binnenkomen in de vroege ochtend. Nu was het de hele dag een beetje druk, kinderen een beetje onrustig in de darmen, u raadt het al. Kortom, mij ontbreekt nnu de energie om nog een uitgebreide Blog te schrijven. Deze reportage van deze dag lijkt me voldoende.

Vergeet niet te stemmen Top 2000;  http://top2012.radio2.nl/
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten