maandag 23 juli 2012

Schuurtje

Vandaag maar eens 't schuurtje opgeruimd. Het schuurtje is met zoiets als de zolder maar dan beneden. Er wordt een hoop spul opgeslagen waarvan niemand meer weet waarom ook eigenlijk weer. Waarvoor moest ik dit ding nu ook weer bewaren bedenk ik als ik met een stuk aluminium in de hand sta. Wat staat erop? Oh Blue Air, dat is wel even geleden. Die hebben we zeker niet meer en daarmee is het lot van de veiligheidsbalk bezegeld. Zo gaat het de hele ochtend door, wat kan weg en wat niet. Je moet echt wat weggooien zo leert mijn ervaring want anders mondt het uit in verplaatsen van spullen en dat is zeker niet de bedoeling van het opruimen van het schuurtje. Hoe kom er ik eigenlijk ook bij om op te ruimen, hetgeen met de  mooie dagen in het vooruitzicht helemaal niet de bedoeling was? Er wordt zaad bewaard in het schuurtje en daar was wat mee gemorst, kan mal passieren ja. Maar vanochtend kom ik het schuurtje in en ineens stoort je dat dan en moet er wat aan gebeuren. Tsja, van het één komt het ander en sta ik midden in de rotzooi en denk ik waarom ik, waarom nu, waarom?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten