maandag 9 juli 2012

En nu?

Het is een rustig weekje tot nu toe, het is weliswaar pas maandag maar ik hoop wel dat de rust even blijft. Er ligt genoeg in het verschiet zoals u weet, zijn van die dingen dat je denkt; kan wel effe wachten. Niet dat je het voor het zeggen hebt maar toch.
Vandaag bezig gehouden met allerleitjes; het moet toch een keer of het leidt mooi af.Mis wel een beetje het leven zoals we dat tot voor twee weken geleden nog konden, en wat ook wel weer terugkomt. Het wandelen begin ik in mijn hoofd en in de benen te missen maar het is even niet anders.
Als compensatie twee maal per week naar de cardio-fitness, ga anders ook twee maal maar nu telt het dubbel. 
Och, aan het eind van de week is het so  wie so een andere oefening. Hoe dat precies uitpakt is zoiets als kijken in de glazen bol maar ook dat zien we wel weer.
Ondertussen, met dat ik dit schrijf bedoel ik, is mijn eega zwaar aan het zuchten,en terecht.
Ze zegt wel vaker ik ben gehackt en er klopt van alles niet. Nu, na een halve avond achter haar laptop te hebben gezeten ( jawel) zie ik dat het af en toe een hopeloze strijd lijkt.
Instellingen gelijk zetten, plugins gelijk zetten, het mag allemaal niet baten, bepaalde functies worden niet uitgevoerd.
Ja, u lacht maar wij kijken elkaar aan; wat nu?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten