vrijdag 9 mei 2014

Proberen


Als oprecht Blogger schrijf ik mijn Blog's altijd voor het grootste deel in de afdeling Blogspot. Daarna gaat het door naar het programma Word om er zoveel mogelijk fouten uit te halen en dan weer terug. Het liefst direct in het goede lettertype en dan kan het stukje worden gepubliceerd. Waarom zo vraagt u zich wellicht af. Je kan toch direct in Word schrijven en dan ben je sneller klaar. Dat heeft te maken met de schone omgeving van Word. Als je in een ander programma schrijft dan zie je aan de zijkanten, boven of onder nog dingen staan. Of het is gekleurd of wat dan ook, dat vind ik zelf prettiger schrijven dan een nieuw velletje van Word. Nu weten de meesten van u wel dat ik een website ernaast heb. De Blogs die ik schrijf op Blogspot plaats ik ook op de website en nu, voor het eerst, schrijf ik het initiële deel van de Blog op het programma van de website ( Wordpress) en breng het straks over naar de Blogspot. Is dat iets om over te schrijven? Dat weet ik niet maar ik doe het wel omdat ik het wel interessant vind dat het zo ook lekker schrijft. Voor u niet belangrijk maar voor uw schrijver des te meer. Bovendien geeft de site meer mogelijkheden tot bewerken dus wie weet wat er nog gaat gebeuren. Ander kleurtje, andere opzet, ander sjabloon, u merkt het wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten