woensdag 14 mei 2014

Finale

Ik heb het lang uitgesteld maar zo langzaam ontkomen we, ontkom ik, er niet aan. Het voetballen komt er nu echt aan. De finale van de Europa-league is vanavond. Dan volgt het erop volgende weekend de Spaanse finale in Portugal van de Champions League. Allemaal in de opmaat naar het WK in Brazilië. We moeten er alvast warm voor worden. Nog heel weinig straten zijn Oranje zo meldde het NOS journaal dat vorige week tijdens het andere wereldnieuws. Zelf ben ik er ook weleens meer mee bezig geweest, met het WK voetbal wat nu toch, om allerlei redenen ineens heel ver weg is. Zowel in gedachten als op andere manieren nog helemaal niet mee bezig, kop staat er niet naar. Het kan verkeren, wat u zegt.
Nu weet u allemaal dat we in de gaten gehouden worden en zelfs op de plekken waar ik mijn schrijfsels achterlaat is dat zo. Zo weet ik ongeveer hoeveel mensen er kijken ( lezen is weer wat anders) maar kan ik ook zien welke pagina's het meest bezocht worden.
Voor een tijdje terug heb ik een bericht geschreven over "familie" die goed kan voetballen en luistert naar de naam Arjen, meestal Robben genoemd. Op de pagina die over hem gast, en over voetbal so wie so, wordt sinds een aantal weken opvallend vaak door Brazilianen bezocht. 

Ze zullen toch niet denken allerlei wijsheden te vinden over voetbal op deze site, daar zullen niet meer bijkomen als het vertaald wordt met de Googlevertaler. Als ze dat doen kan het lachen worden, tot meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten