vrijdag 12 juli 2013

VurigeVos

Opeens is het gebeurd, een programma op de computer werkt niet meer. Hij( of is het zij?) haperde de laatste tijd steeds frequenter en nu, ondanks alle inspanningen is het afgelopen. Het programma was prima ingericht voor mij om te kunnen werken op de computer. Een browser, want daar gaat het om, die als een van de tegenhangers van Internet Explorer is gekomen en tamelijk furore maakte. Maar wat ik nu ook probeer, reparatieprogramma, opnieuw installeren en nog een schone installatie, het helpt niet. 
Hij geeft de geest en ik geef het op en wie het weleens overkomen is weet het. 
Het is zo vervelend als een goed programma om een, om jouw onbekende reden, ermee ophoudt. 
Veel keus is er niet, op korte termijn op zoek naar een nieuwe browser die net zo handig en makkelijk werkte als de voorganger VurigeVos. 
Best jammer want ik was er erg tevreden over, zeker met de plug ins die ik gebruikte en die het wel een beetje op savanne van Appel lieten lijken. 
Ben nu toch uitgekomen bij Chroom van googel en heb inmiddels al weer de nodige extensies heet het hier laten passeren om de browser gebruiksvriendelijk te krijgen. In ieder geval zo dat ik hem en leuk en mooi vindt.

Zelf ben ik er, na een paar dagen nu en dan aan te werken, tevreden  over, oordeelt u zelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten