dinsdag 15 januari 2013

Sarah

Doordat ik, in ieder geval qua muziek, nogal Middle of the Road ben,  introduceert een collega raadslid/vriend mij regelmatig met wat nieuwe stemmen en nieuwe muziek. Daar ben ik hem zeer daqnkbaar voor want het is al eerder, ook door mij, geconstateerd, verandering van spijs doet eten. Soms zitten er echte nieuwe juweeltjes tussen.
Voor mij dan, misschien kent u haar wel heel goed. Zelf had ik nog nooit van haar gehoord maar wat een prachtige muziek, voor het merendeel dan. 
Op deze elpee "Song up in her head" staan een paar nummers die ik minder vind. Dan gaat dat nummer al snel in de skipzone. Na een tijdje weet ik precies wanneer ik de knop moet bedienen om een nummer, welke ik niet mooi vind, over te slaan. 
Sarah Jarosz is haar naam en een jong talent, 21 of 22 jaar. Aanstormend talent maar met eigen geluid en een zeer eigen stem. Voor vandaag het volgende nummer, omdat ik deze één van de mooiste vind; Little Song.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten