dinsdag 17 september 2013

Relax

Inhoudsloos wordt deze Blog vrees ik bij het beginnen van deze Blog. Normaal ben ik bezig met alles om me heen en heb ik daarvoor belangstelling en welgemeende interesse. Nu is, door deze omstandigheden, mijn blik vernauwd tot een enkele situatie die zo ingrijpend is dat ik nauwelijks een blik opzij kan werpen. Slechts een paar keer in de afgelopen weken lekker kunnen relaxen en even ontspannen. Zoals een heerlijke wandeling het afgelopen weekend. Even heerlijk met vrienden door Radio Kootwijk gestruind, een plek waar zij nog niet waren geweest. Dat is het mooiste, als je ergens komt en het is mooi en onbekend. Bijna spannend, of je begint in een nieuw boek waarvan je weet dat het mooi gaat worden. Heerlijk was het er deze zaterdag want er was niet op regen gerekend, door ons. Na een minuut of tien wandelen begint het toch te regenen maar lekker zacht en bijna warm.
 Zelden zo lekker in de regen gewandeld. 
Regen die ook nog eens nu en dan pauze hield, ervoor zorgde dat de 
jassen uitgingen en bij de volgende bui weer aan. 
Geen wild gezien, jammer genoeg, maar op de terugweg even langs Veluws bekendste ijsloket in Hoenderloo en vervolgens via Groenendaal weer terug. Wat is Groenendaal is de vraag achterin de auto.  Dus even daar naar toe en langs de weg in het bos, in de richting van de Loenermark, een paar edelherten die vermomd leken als Schotse Hooglanders maar toch echte edelherten bleken. 
Drie in getal en mooi om te zien, zeker als e deze reuzen nog nooit gezien hebt. 

Heerlijk was het dus en na thuiskomst snel eten en naar Beekbergen; back to reality, terug naar de realiteit, maar dan met deze heerlijke middag in de bagage.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten