zondag 22 september 2013

Leedvermaak

U weet, ik kijk graag naar sport op tv en één van de leukste programma's is te vinden op Eurosport. Watts Zap heet het. Een verzameling van Bloopers in de sport die ze vergezeld laten gaan bepaalde muziek en geluiden. Door de manier waarop ze dat doen wordt het leuk en soms komisch, een enkele maal hilarisch. Leedvermaak is het eigenlijk, niet meer en niet minder en ik schaam me niet er lekker voor te gaan zitten.
Enig nadeel van het programma; het wordt vaak herhaald en het heeft geen vaste plek in de programmering. Wellicht met opzet, ik kan dat niet beoordelen maar het maakt wel dat ik een regelmatige bezoeker van de elektronische tv gids ben. 

Altijd even kijken of het er op is, een mooi programma voor een moment van verveling maar veel meer nog voor een moment van somberheid. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten