dinsdag 12 maart 2013

Fysio fitterder



Bijna een jaar ga ik trouw elke week naar de fysio/ cardio fit. In het begin éénmaal in de week, dan een poosje twee keer en nu alweer een aantal maanden éénmaal. 
Voel je je een beetje goed?  “Gaat het goed” is de vraag die eigenlijk maar één antwoord kent. Als je dat niet doet en daar een ander antwoord geeft kijkt het fysio meisje toch een beetje verbaasd. Zo van; verrek, mijn vraag kan meerdere antwoorden opleveren. Zelf maak ik er wel een beetje een sport van om niet de sociaal wenselijke dan wel de verwachte antwoorden te geven.
Zo na een jaar zijn ze daar wel wat op ingespeeld en als variant probeer ik nu weer het sociaal wenselijke antwoord. In ieder geval het antwoord te geven wat ze verwachten, in de normale situaties. Dat levert wel weer grappige momenten op. Vraagt fysio meisje; Hoe gaat het? Zeg ik; het gaat uitstekend, en kijkt ze me toch verbaasd aan. Zo van; dat kun je toch bijna niet menen, gaat het echt goed. 
Ze blijft even staan om te horen of er nog meer komt. 

Dat zat er vandaag niet in want ze heeft mijn programma veranderd, in ieder geval doet ze er heftige pogingen toe.
De loopband die al niet zachtjes ging was nog verder opgeschroefd, nu kan je op het apparaat het programma een beetje bijstellen. 
Na 4½minuut hard gelopen te hebben tegen een bult van 4% ging langzaam maar zeker een beetje het licht uit dus de band wat langzamer gezet. 
Dat ontging het fysio meisje niet en even later stond ze bij me aan de band; Gaat het niet?

Ik was te moe om nog een gis antwoord te verzinnen maar ik ben nu erop bedacht.
Dat gebeurt me geen tweede keer;
Het staat;  fysio meisje 1 - uw schrijver 0




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten