zaterdag 16 maart 2013

Blauwtje

De laatste tijd was er wat veel blauw te zien op deze Blog, in ieder geval een aantal keren de melding dat er geen Blog is of zelfs helemaal geen melding. Het inmiddels beruchte blauwe blok ( een blauwtje) waarop de mededeling is dat er geen Blog is en ik misschien wel vergader of iets anders doe Is er iets aan de hand? Is de computer defect? Heb je je abonnement niet betaald? Ben je ziek? 
Allemaal niet waar. Het was ook niet dat ik geen zin had maar zoals alles in het leven ( nou ja veel) is het een kwestie van kiezen, van keuzes maken. In wat chiquere taal heet het dan, kwestie van prioritering. Je time management is niet op orde, iedereen heeft 24 uren in een etmaal en het is maar jij ermee omgaat. Drukte is een gevoel, een emotie die je kan beheersen, dus doe dat ook.
Meestal kan ik me wel redelijk ontspannen als ik een Blog schrijf, dus is het een prettige bezigheid die soms meer van mezelf laat zien dan met al dat praten. De laatste weken waren ook erg druk en toch zag ik wel kans de meeste dagen een Blog te schrijven dus dat is geen excuus. De laatste week was ook weer erg druk, zowel in afspraken als in mijn hoofd. Veel om over na te denken, veel om aan te denken ( dat is wat anders) en veel afspraken op verschillende plaatsen. Het ziet er naar uit dat het jaar richting de verkiezingen er niet veel anders uit gaat zien dus ook in die zin zal het niet de eerste en zeker niet de laatste periode zijn dat er even geen Blog verschijnt. Misschien stap ik wel af van het dagelijks laten weten dat er geen blog is noch komt, die dag. Nu en dan verschijnt er dan een Blog en u moet dan maar af en toe even kijken of er wat is of schrijft zich in voor een RSS feed. Krijgt u fijn een bericht als er weer een nieuwe is. Om nog even duidelijker te worden, ik schrijf voor mezelf en niet omdat u erom vraagt. Dat u mag meelezen is mijn presentje aan u maar als er even geen presentjes zijn, dan is dat zo.
Tot de volgende
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten