zondag 9 juni 2013

Alledaags

Er houdt ons weer van alles en nog wat bezig zodat ik wel moet kiezen waar ik u deelgenoot van wil maken. Is het nu het feit dat de Empese en Tondense Hei is droog gevallen. Dat het water in Duitsland juist hoog staat. Dat één van de kleinzonen zijn eerste kies heeft, dat het andere Klinkertje de rechteloosheid op het internet interpreteert met: dan alles wat niet van mezelf is eraf. 
Ja, het leven kan maar gecompliceerd zijn want zelf afgelopen week een bijzondere vergadering meegemaakt. Je merkt dat de onzekerheden toenemen en de neiging die te verstoppen ook.
Zo ben ik nu, en hoe heerlijk is dat, al zinnen lang bezig om mijn gedachten te ordenen. Hoofd- van bijzaken te onderscheiden want dat is het wel, dit schiftingsproces. 
Zo kom ik erop dat het voor nu eigenlijk wel genoeg is; ik moet nog lezen, straks F1 kijken, de jongste ophalen, eten koken, etc., etc.
Schluss jetzt


E

Geen opmerkingen:

Een reactie posten