woensdag 12 september 2012

Stylus


Ben me aan het voorzien van wat Appjes zodat ik me makkelijker door de vergaderingen kan werken. Efficiënter heet het dan. Het is natuurlijk ook maar een instrument zo'n apparaat, een device. Wat nu wel mooi is; je kan er ook op schrijven en vastleggen in documenten. Dat is wel een hele verandering. Dat doe je dan, of met je vinger, of met een “pen”die geen pen is. Het is eigenlijk een stukje rubber wat zit op de plek waar anders de punt van de schrijver zit. 
Kost toch nog wat, een Stylus heb ik en bij de Mediamarkt een 17 Euro voor een pen die geen pen is maar wel schrijft onder bepaalde omstandigheden.
Veel geld vind ik dat voor een rubber stukje op een pen. Hij doet het geweldig daar niet van. Rubber wordt meest gefabriceerd van aardolie, die is wel heel duur op het moment maar om een rubberen puntje aan deze pen te verkopen voor dat bedrag? Daar zou de één of andere autoriteit naar moeten kijken, geproduceerd in China. Kostprijs van een pen waarschijnlijk onder de 50 eurocent. 
Zal het wel mis hebben en is het rubber van zo’n bijzondere kwaliteit dat ie bijna voor niets is, volgens de fabrikant dan. Fantaseer maar wat maar het zou zo maar een antwoord kunnen zijn van de fabrikant. Veel geld in ieder geval voor zoveel handigheid ( haha).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten