vrijdag 26 april 2013

Onderweg

Kent u dat gevoel, haast hebben en dan, gedwongen, staan te wachten tot een winkel haar zaak opent. In die situatie bevind ik me nu, boordevol haast en adrenaline wachten, in een oude huurauto waarin de spullen meemoeten. Berusting in de situatie is maar het beste in de wetenschap dat het allemaal goed komt. Dat is wel een bezoeking, en u snapt dat ik, ongeduldig als ik ben, een beetje zit te trommelen op het stuur, getuige ben van een voorvalletje bij de winkelmeneer die de winkel opent.
Komt net als de winkelmeneer de eerste spullen wil buiten zetten een yup aangereden. Haast, haast, u kent dat ik ook. De winkelmeneer denkt, het is goed met jou en je yuppenkop maar je wacht maar en ik blijf bezig de boel buiten te zetten. De yup krijgt een zwaai met een soort uithangbord die achter zijn mouw blijft haken waarbij de winkelmeneer denkt, ik weet van niets en opzouten jij.
De yup berust in zijn lot en wacht tot ie echt naar binnen mag alwaar hij hartelijk wordt begroet door een winkelmevrouw.
En de dag moest bijna nog beginnen, benieuwd of de yup ook een fijne dag heeft gehad, de start kon beter, yuppie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten