vrijdag 12 april 2013

De rug

Het is een tijdrovend tijdverdrijf, het werken aan sites en Blogs. Zeker als je daarnaast nog een ander leven wil hebben is het zoeken, en wroeten met de tijd. Al meermalen besproken hier en het feit dat ik erop terugkom betekent eigenlijk niet meer dan dat ik me schuldig voel over het nonchalante gedrag van mijn persoontje. Nog geen jaar bezig en maar zeuren over tijd.
Goed, wat anders dan.
Vandaag even naar een aangrenzend buurstadje geweest, naar een winkelplein, ik doe het niet graag maar het is wel effectief. Een stelletje winkels bij elkaar en dan maar vergelijken. Zoeken tot je het goede hebt gevonden. Dat is wel een bezoeking, zeker als er spanning is tussen wat je wil, wat je er voor over hebt en wat het uiteindelijk kost. Het lukte uiteindelijk wel. Typisch trouwens dat de betreffende firma's allemaal waren overgestapt van het aanprijzen van de strekkende meter naar de vierkante meter. Dat lijkt dan goedkoper, want de vierkante meter kost uiteraard 4x tot de strekkende meter. Dat was eerst dus ook nog een fijn omrekenen. Toch wat moois gevonden maar wel een zoektochtje, wie legt gratis, haha. Wie rekent nog transportkosten, etc. Het leek wel op het uitzoeken van een vakantiereis waar zoveel variabelen ingevoerd zitten dat je expert moet zijn om de echte prijs te weten te komen.
Vloerbedekking gezocht zoals u begreep uit het verhaal over de vierkante- en de strekkende meters. Wat een keus toch en wat vroeger als heel belangrijk werd gevonden, een goede rug van de vloerbedekking heeft er nog wat broertjes bij gekregen. Ruggen van een viltsoort, nog niet eerder gezien, achterop een dure vloerbedekking dus dat zal wel werken denk ik dan. Mooie materialen hoor en dat voor onze middelste, voor wie we op zoek waren naar vloerbedekking. Dat wordt een heerlijkheid om op te wonen zoveel is zeker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten