maandag 4 februari 2013

Bloggend

Voor de ontspanning Blog ik een eindje weg. Om even wat van me af te schrijven, om de gedachten op een rij te krijgen. Dat is gewoon heerlijk en lekker om te doen. Het is nu zo laat en ik moet zo vergaderen dat de Blog van vandaag een moetje wordt als ik niet oppas. 
Dan wordt het niet een kindje van me wat zeer gewenst is maar een moetje, dat kunnen we niet hebben. Met de mededeling dat ik nu echt geen tijd meer heb en dat Nederland Alert, de grote alertactie van de overheid, goeddeels is mislukt beloof ik beterschap voor de komende dagen. Wel een, vind ik zelf, mooi plaatje toegevoegd van de afgelopen winterweken. Het is wel fijn dat je weer zo weg kunt rijden in de auto, geen rekening hoeft te houden met wegrijtijden ( ruiten schoonmaken), ach ja; ieder voordeel hep zijn nadeel heeft een bekende Nederlander al vaak genoeg geroepen maar gelijk heeft ie wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten