maandag 3 december 2012

Weer niet



In de drukte van het moment toch maar even aan u laten weten dat ik eigenlijk helemaal geen tijd heb om een Blog te schrijven. Ga er nu echt nog een paar zinnen aan wijden om u duidelijk te maken hoe me dat spijt, dat ik op dit moment van de dag al weet; het gaat niet gebeuren vandaag. 
Zoveel nog te doen en dit past niet meer in mijn lijstje. Vanochtend wel even met de oudste naar Arnhem geweest ( waar het heel mooi was in de sneeuw), vanmiddag eten gekookt ( nog geen brood gebakken) zo naar de dierenarts, veel gelezen ( zo’n 200 pagina’s) als voorbereiding op vanavond, fractievergadering. Zoals u weet beschik ik ruim over vrije tijd( zeer tegen mijn zin) maar er zijn van die dagen dat je denkt, hoe is het mogelijk? Zoveel te doen of gedaan vandaag; past dat wel in een dag.
Het antwoord laat zich raden. 
Morgen alweer een drukkere dag maar dan ga ik er nog eens lekker voor zitten, de laatste aflevering dit jaar van de serie over de Top 2000, daar verheug ik me nu al op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten