vrijdag 29 juni 2012

XXXX

Het zijn wel rare en rake dagen. Raar omdat er onverwacht veel onverwachte dingen gebeuren, en raak omdat het direct zo'n grote impact heeft.
Mijn eega sinds dertig jaar en ik verschillen niet zo vaak van mening maar soms wel een enkele keer. Dat moet ook kunnen, verschil moet er zijn, ook na dertig jaar.
Dat ligt zo, volgens mij dan, vraag mijn eega sinds dertig jaar er niet naar, u krijgt een compleet ander verhaal. 
Goed zo dus, en ik hoop maar dat ik het een beetje goed weergeef; er gebeurd iets en ze heeft dan er een gevoel over, dat gevoel  kan zijn; het wordt warm terwijl de ander juist hoopt dat het koud wordt. Nee zegt ze dan; het wordt niet koud, het wordt echt warm hoor. De ander denkt; laat het nou toch alstublieft koud worden want dat is veel beter en als jij denkt dat het warm wordt zal het vast wel weer warm worden, dus denk dat niet.
Volslagen onzin natuurlijk want je kan je moeilijk verzetten tegen dat wat je denkt. Maar goed, daarover hadden we vandaag een klein dispuut. Ach dat gaat op het moment wel even heftig maar ja; we houden van elkaar dus dan kan je wel een klein stormpje hebben. 
En raak, ja raak; wat zou in dit geval raak zijn, je ziet vaak in de sms teksten het teken x een aantal malen achter elkaar staan. Dat betekent ook zoiets als ik hou van je, dus hier gaat ie voor mijn eega sinds dertig jaar;
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, voldoende goed hè.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten