woensdag 13 augustus 2014

Waar je niet zijn wil

Heeft u dat ook weleens gehad. Dat het déja vu je overspoeld en je ineens op een plaats beland bent waar je nooit meer wilde komen. Zonder te gaan klagen en me er vervelend onder te voelen, dat is nu wel het geval, ik ben op een plek waar ik eigenlijk nooit meer wilde komen. Structuur, dagritme, strenge afspraken en het liefst elke dag hetzelfde. Dat alles op slot zit en de leiding nog echt de leiding is. Zonder wie deze groep bewoners geen leven zouden hebben. Thuis voel ik me er al lang niet meer en ik had nog zo gezegd; dat heb ik allemaal al beleefd en dat doe en wil ik niet meer. Bij aankomst was al snel duidelijk dat ik juist op zo'n plek beland was en wat doe je dan. In deze tijd; juist, bellen naar de verantwoordelijke. In dit geval het bureau waar ik voor werk en waar ik andere afspraken mee heb. Zij verontschuldigd zich en meldt dat ze me niet had moeten vragen voor deze klus. Haar heb ik gewezen op haar professionaliteit en dat zij die van mij mag verwachten zoals ik die van haar verwacht. Nogmaals excuses en ze proberen nog een dienst te regelen. Het dient de mens zullen we maar zeggen om weer te weten wat je niet wil.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten