maandag 11 augustus 2014

Bijkomen

Ben nog steeds een beetje in de bijkommodus vanwege de festiviteiten rondom de verjaardagen en nu begint, tegen wil en dank, een beetje routine te komen. Morgen weer op stap in de vroege ochtend en nu wat meer uren dus dat is langzaam aan wel welkom. Vrijdag gaan we nog een keer naar het zelfde adres en dat is de score deze week. Langzaam begint het weer te wennen. Vandaag een test gedaan en dat ging ook wel goed al had ik op een onderdeel liever beter ( veel beter) gescoord. Het was the day after toch zullen we maar denken. Nu zijn cijferreeksen nooit mijn ding geweest en ook de sommen, die in een bepaald tempo moesten worden gedaan, waren vandaag niet mijn vriend. Hoe het u vergaat weet ik niet maar het gaat mijn leven al zo; ik zie het of ik zie het niet. De logica valt binnen en ik denk; ja!! Maar als ik het niet zie wordt het al een hele lastige om het wel te zien. Dat kan ik dan soms nog wel maar niet binnen een halve minuut. 
Daar moet ik dan rustig de tijd voor nemen en die was in deze test niet ingebouwd. Het ging maar om dit ene deel van de test voor de rest lijkt het me prima. Afwachten wat de dames en heren opdrachtgevers 
ervan vinden. Stuurt dit nu een bepaalde kant op en zo ja; welke? Deze week verwacht ik een telefoontje om het resultaat te bespreken. Dan 
wordt wellicht ook duidelijk wat de richting gaat worden die nodig is om weer in schwung te komen. 
U hoort nader van mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten