maandag 26 augustus 2013

Laatste week

Ben even aan het oppassen bij de middelste. De verwarmingsmonteur komt voor onderhoud. Net als ik dit schrijf gaat de bel en de monteur maakt zijn opwachting. 
Maar laatste week dus, met relatieve rust. Daarna start het politieke seizoen pas echt want volgende week alle avonden bezet, en overdag nog het e.e.a. te doen. Onze schoonzoon heeft dan al vakantie en hoeven we niet op te passen wat natuurlijk wel minder druk op de agenda geeft. Dat dan alleen overdag want zoals gezegd, de avonden zijn druk en vol.

Dat alles onder het voorbehoud, zoals ik die de komende dagen en ik verwacht weken vaker zal moeten maken. Het voorbehoud wat te maken heeft met het oudste Klinkertje, mijn moeder die al een jaar lang ernstig ziek is en daarbij nog meer (botten) schade bij opliep. Dat geeft geen goede moed, geen goede zin en vooral de vraag naar de zin. Dat houdt haar, en daarmee ons, flink bezig en zal 1 dezer dagen tot een uitkomst leiden. Wat dat voor ons betekent weet ik niet precies maar dat het, wederom, een moeilijke tijd voor het andere Klinkertje, mezelf en iedereen die geeft om het oudste Klinkertje gaat betekenen is duidelijk. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten