zondag 11 augustus 2013

400

200 en 300 overgeslagen om te memoreren geloof ik en mogelijk is de telling niet super nauwkeurig maar ik ben er vast, of kom er in de buurt. Het was me teveel werk om het ook echt na te kijken. Wat is er aan de hand zult u denken na dit chaotische begin van deze Blog. Er is iets te vieren, dan wel te memoreren; 400 Blogs gemaakt sinds het begin vorig jaar mei.
Zelf ben ik tevreden omdat ik 1 Blog als reserve altijd klaar had staan.
Een Blog die het heeft over het beruchte writersblock. De schrijfblokkade op zijn Nederlands; een leeg vel voor je en niet weten waarover je gaat schrijven. Vooral het gebrek aan ideeën is dan funest voor de schrijver. Hij staat al meer dan een jaar op voorraad en de grote angst van uw schrijver is het geweest deze te moeten gebruiken. Is niet gebeurd en ik denk dat het moment is gekomen dat ik afscheid moet nemen van deze Blog in reserve.
Nu ik er ongeveer 400 heb geschreven en toch vaak moet nadenken en vooral moet kiezen wat het onderwerp zal moeten worden. Dan nog de verdeling vinden tussen de familie, de politiek en de muziek is soms een lastige want in alle eenheden gebeurd bijna dagelijks wat. Sommige dingen moeten direct beschreven en gepubliceerd anders verliezen ze aan actualiteit. Voor andere onderwerpen is actualiteit helemaal niet nodig. Muziek is van alle tijden en soms wil ik wat muziek met u delen of een talent waarvan ik vind dat u die zou moeten kennen, voor zover dat niet het geval is.

Kortom; we zullen doorgaan, in ieder geval ik ga voorlopig, zolang de tijd het toelaat, door met u te schrijven. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten