woensdag 10 september 2014

Routineus druk


Het zijn toenemend drukke tijden. Ongelofelijke hoeveelheid werk die via het uitzendbureau mij bereikt. Het komt regelmatig voor dat ik nee moet zeggen en langzaam begint zich een kringetje te vormen van plekken waar ik vaker kom. Dat si natuurlijk goed voor cliënten, voor personeel wat dienst heeft als voor mezelf. Het telkens opnieuw tot je laten komen van de mores op een afdeling is uiteindelijk ook niet erg werkzaam. Daarnaast is een bepaalde routine natuurlijk minder vermoeiend en het is lang geleden dat ik zoveel gelopen heb als de afgelopen weken. Dat geeft niet maar vereist weer een zekere routine. Alles wat er dan telkens nog nieuw bij komt is dan energie die ik liever aan andere dingen besteedt. Ach ja, ook een uitzendkracht heeft wel wensen.
Maar goed, wat ik al verwachte wordt wel bewaarheid; ik heb minder tijd en energie voor het Bloggen. Terwijl er genoeg gebeurd in de wereld om me heen om over te schrijven is de energie om te Bloggen het laatste vaatje wat ik wil aanspreken. Begrijpt u me nog? Het is als time management, voor degenen die ooit zo’n cursus hebben gevolgd. Het is altijd een kwestie van prioriteiten stellen en misschien dat de prioriteitenschaal weer de andere kant opslaat maar voor deze week lijkt het weer gebeurd, er moet gewerkt worden. Nou ja, wel veel in ieder geval.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten