maandag 1 september 2014

Recuperatie


Ben even in een constante staat van herstel. Recuperatie noemen ze dat bij de wielrenners die ik nu overigens in het geheel niet volg tijdens de Vuelta de España. Doordat ik de afgelopen week van de 8 dagen er zes gewerkt heb. En diegenen die onze situatie kennen weten dat het lang geleden is dat ik zoveel, maar vooral ook zo fysiek, gewerkt heb. Nu hebben het andere Klinkertje en ik veel gewandeld de afgelopen jaren en dat scheelt toch. Het zijn vooral mijn voeten die het een beetje ontgelden en die behoefte hebben aan rust. Langzaam begin het evenwicht echter weer terug te keren en kan ik langzaam weer een beetje multitasken. Zowel op een dag flink fysiek bezig en vervolgens ook nog me achter de eimac zetten en allerlei dingen schrijven, nazoeken, foto's bewerken en sinds kort ook weer dvd's schrijven. Voor wie er niet mee bekend is; de eimac heeft geen dvd station, die is er nu aan gehangen zodat bijvoorbeeld filmpjes voor onze regelmatige gasten die wekelijks ons 1 of 2 dagen vermaken. Het is daarnaast de bedoeling dat wij ook op hen passen. Daartoe helpt het als je af en toe een filmpje kan afspelen voor de broodnodige rust. Dat is een enorme aanwinst en ik kan weer lekker ouderwets dvd-tjes maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten