vrijdag 3 januari 2014

Kwijt

Ben wat kwijt geraakt, een verpakking met een stekker verpakt in dat harde plastic wat je nog echt moet slachten om je entree tot de inhoud te verschaffen. Ah, u heeft het ook niet gezien? Nee vervelend is dat vooral omdat het niet zo lang geleden is dat ik het heb opgeruimd. Het lag in onze kelderkast, ik schat een goed half jaar in de weg te liggen. Voor de Kerst heb ik die kast een beetje opgeruimd om alle Kerstinkopen onderdak te kunnen geven. Daarbij heb ik het in handen gehad en omdat het niet meer in de weg ligt ergens anders gestald, maar waar?
Dat is dus een hele middag allerlei kasten, laatjes, en andere mogelijke verblijfplaatsen van het in te kijken en het onvindbare op te sporen. In alle kamers geweest, in de schuur, op zolder en ga zo maar door. Zelfs de vriezer in de schuur is gecontroleerd op een onbedachtzaam moment waarin ik het in de vriezer zou kunnen hebben opgeborgen, het was niet zo dus is het onvindbaar gebleken.
Om zeker te zijn is de hele route nog een keer door het andere Klinkertje na gelopen en heb ik het ook nog een keer of twee of misschien wel drie gedaan. Resultaat; niets, geen spoor en ook geen aha-erlebnis of een piep vanuit het onbewuste omtrent de verblijfplaats.
Toch willen we het graag hebben wat leidt tot een derde bezoek in een maand aan het Zweedse warenhuis door mij eerder vaker aangeduid als kruidenier.
Nou, na een volstrekt verloren middag is dat wat we gaan doen, morgenvroeg vertrek richting Duiven en een soortgelijk product scoren.

Ik wed dat over twee weken er een tasje,, een la of iets anders geopend wordt en het gezochte product zich weer toont aan de mensheid maar dan niet meer nodig is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten