vrijdag 17 juli 2015

Vakantiegevoel

"Vakantiegevoel ligt op de loer", is een kop van een artikel wat in een opinieweekblad had kunnen staan. Het gevoel aan vakantie toe te zijn zit vooral in ons hoofd. Zo was het toch een rare gewaarwording om deze week erachter te komen dat zowel mijn oudste, maar ook uw schrijver, hadden geteld. Geteld hoeveel dagen/ diensten er nog gewerkt moesten worden voordat de vakantie een aanvang zou nemen. Voor mij persoonlijk is alles wat met werk te maken heeft wel bijzonder, zo ook het besef dat ik naar een vakantie verlang. Dat is al een poosje geleden dat ik voor een vakantie stond op deze manier. Wel vaker vakantie gehad maar dat voelde toch anders. Dit voelt ook weer als zeer wel verdiend, heerlijk en eerlijk. Vakantie begint al weken van tevoren, in ieder geval bij mij, dat herken ik wel. Druk bezig met voorbereiden, in mijn kop maar ook praktisch, hoe rijden we, wat nemen we mee. Ik schaar dat allemaal onder voorpret en nu hopen dat de echte pret net zo mooi is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten