woensdag 15 juli 2015

Alweer de tijd


Zo ineens dacht ik vandaag; ik heb toch zeker al een week geen Blogje meer geschreven, hoe zit dat? Inderdaad, al meer dan een week geleden de laatste. Nu ben ik ook erg druk geweest met werken en recreëren en daar hoorde geen schrijfwerk bij. Bij het werk allicht niet, bij het ontspannen ook niet. We hebben afgelopen weekend ( ik was twee dagen vrij) een mooie rondrit gemaakt. In Duitsland geweest en u kent ons inmiddels; lekkere broodjes gehaald. In de avond en ook op de zondag van alles te doen en dus schoot er geen tijd over om andere dingen, zoals schrijven. te doen. Gebeurd en dan niets wat een Blogje waard is; natuurlijk wel. Zowel op het eigen toneel als op het wereldtoneel genoeg te beleven. Maar altijd die tijd hè, altijd te kort aan de dag. Nu is mijn dag over het algemeen wel lang maar eindigt redelijk vroeg. Het vroege opstaan heeft wel gemaakt dat ik er ook vroeg(er) in ga. Nu was ik gewend om circa 1.30u naar bed te vertrekken, dat is nu aanmerkelijk vroeger. Dat bekort ook de tijd waarin ik schrijven kan. Afijn, u begrijpt dat de productie iets terug loopt. Binnenkort een keer vier dagen min of meer vrij, dan ga ik de schade een beetje inlopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten