dinsdag 9 augustus 2022

Handig

Tot nu toe heb ik al mijn blogs met de handgeschreven. Dat wil zeggen getypt op de computer en soms wel eens op de mobiel getypt. 

Het heet op de iPhone Siri maar deze blog toch anders gedaan nu eens met een spraakfunctie van mijn Samsung. Verdorie nog aan toe dit is toch wel aardig makkelijk Dit scheelt een hoop bewegingen. Ik moet straks alleen nog even de boel nakijken en dan een beetje inkorten hier daar een punt hoofdletter maar voor de rest gaat het eigenlijk wel super, het scheelt wel in ieder geval een hele hoop typewerken daar ben ik eigenlijk wel blij van dat hij dat hij dat doet en nu ga ik nog eens uitvinden hoe mijn Handy ook werkt met mijn stem. Dus als ik muziek aan het luisteren ben en ik zeg; "volgend nummer" dat hij dan zegt volgend nummer zoiets.  Nou, we gaan zien in ieder geval dit is wel eventjes weer een dingetje, even iets nieuws en leuk om te doen. Altijd weer gaaf om zulke dingen uit te vinden en ik denk dat onze kinderen dat natuurlijk allang weten. Ik moet het allemaal even zien werkt en hoe dat gaat in of ik het handig vindt maar tot nu toe wat hij allemaal mee schrijft; het lijkt super handig Tot de volgende keer. 

Overigens is de Blog Dagbouw ook op deze manier tot stand gekomen, mocht u denken, wat zit die Blog grammaticaal raar in elkaar. Het is nog een heel gedoe want ik moet bekennen dat er achteraf nog heel veel werk in zat om e.e.a. een beetje op orde te krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten