maandag 13 juni 2022

Trotse Dagen

Gisteren, na veel wikken en wegen, uiteindelijk toch de hele Mac leeg gehaald en opnieuw geïnstalleerd en dat ging bijna makkelijk, een paar van die dingen waar je tegenaan loopt maar het viel me mee. Dat is een prettige gedachte voor volgende keren want nu geen onzin programma’s meer installeren, alleen wat ik echt nodig heb, en dat is niet eens zoveel. Nu red ik me met 1 browser en het email programma van Apple zelf, geen andere geïnstalleerd maar leren werken met wat er is. Dat scheelt enorm in de snelheid van het apparaat, niet als nieuw maar wel veel beter en dat is zeer bemoedigend moet ik zeggen, bijna onverwacht ook. Als niets meer helpt dan maar helemaal leeg halen, uithuilen en opnieuw beginnen maar zo makkelijk, best wel trots. Minstens zo trots vandaag op mezelf en het andere Klinkertje want we zijn vanochtend heerlijk naar “de Kouwerik” gelopen op de Zilvense heide in Loenen. Wat en rust en wat een heerlijkheid, echt genoten van het wandelen, van het gezelschap uiteraard en van de omgeving. Een goeie 10 kilometer waarin we ons in de eerste kilometers alleen waanden op de Grote Stille Heide. Wat een paar lekkere dagen gehad en prestaties geleverd waarvan ik een paar maanden geleden dacht; dit komt niet meer terug. Die plaatsen kan ik door conditiegebrek nooit meer bezoeken c.q. bewandelen, en dat maakt me trots, op mezelf en op het andere Klinkertje die nog meer meer kilometers heeft verwerkt, heel erg goed gevoel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten