dinsdag 16 juli 2019

Zoekende


In een klein plaatsje in de Millingerwaard zit ik, samen met Ülli te wachten tot het andere Klinkertje terugkeer uit de Duffelwaard. Op zoek naar een bijzondere rups die er op de foto ook heel bijzonder uitzien. Zelf niet mee gewandeld want sinds vorige week voorzichtig gestart met een beetje werk. 3x 1 uur om er weer een beetje in te komen. Volgende week ga ik naar 3x 2 uur en hoewel het relatief kort is heb ik toch even tijd nodig om te wennen aan de nieuwe structuur. Daarom ook even het wandelen op een laag pitje gezet want het wennen kost energie en de beschikbare moet ik goed verdelen. Dus het andere Klinkertje is aan de wandel en ik ben de taxi. Dat is voorlopig een goede verdeling in de activiteiten op dit moment. Later zien we wel weer, nu eerst wennen aan de nieuwe realiteit. Hoe dat gaat met het werken? Best wel bijzonder eigenlijk want het is ander werk. Administratief, licht administratief werk is iets wat ik nog niet kende, wel zware want daaronder verstaan ze iets als planning, denk ik. Licht administratief werk dus, leuk om te doen en momenteel ook nog iets waaraan de werkers direct iets hebben. Waaraan ze normaal niet snel toekomen, leuk om te doen en die planning komt ook wel weer denk ik, maar nog even niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten