donderdag 4 juli 2019

Warmtegolf


Red u het allemaal nog? Met de warmte bedoel ik natuurlijk. Daar wilde ik het met u over hebben, een 10 dagen geleden alweer recordtemperaturen in het land. Zelf redde ik het niet want dat is mij allemaal veel te warm. Zo ineens val ik ook uit de routine die we de afgelopen tijd hadden opgepakt. Wandelen gewoon geen doen, ook in de ochtend veel te warm. Dus zijn we een beetje zoekende naar een nieuwe routine en ongemerkt is het zo ineens juli geworden. Vakantietijd en geen goede periode om in een ritme te komen. Iedereen en alles is in beweging en bezig met de vakantie. Dat gaat voor ons niet anders want hoewel we niet weggaan is het toch een andere periode. We passen even niet op de kleinzonen en we zien ze ook niet zoveel. Het is een "vrije" periode en dat geeft ook even ruimte. Ook fijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten