vrijdag 3 augustus 2018

Koppakking


Aan de voormalige Zuiderzee is het goed toeven vandaag. Onder de bomen gezeten meet een lekker briesje is het knap aangenaam. Gewoon hartstikke lekker is het. Het is bijna een gewoonte van me om zo aan het begin van de vakantie te klagen. Om van standje heel druk terug te schakelen naar standje ik hoef helemaal niets, in ieder gebal zo min mogelijk. Dat gaat niet op commando en hoewel ik mezelf streng toegesproken heb is het nog niet helemaal gelukt. Wat een enorm Voordeel is dat ik niet, on deze hitte, hoef te werken en ik beklaag de collega’s die wel aan de bak waren, moesten of nog gaan. Vandaag nog geen zweetdruppel gevallen van mijn voorhoofd. Waar ik anders met inspanning en stress direct de symptomen van een lekke koppakking vertoon is dat nu achterwege gebleven. Vanaf een lekkere, naar verhouding, koele plek in Doornspijk, groet ik u.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten