zondag 5 mei 2024

Met gezwinde spoed

Schreef ik in het laatste Blog dat we gingen afwachten of er qua woning iets op ons pad kwam was dat waarschijnlijk die understatement van het jaar want daags na het schrijven kregen we bevestiging dat we eerste stonden in de rij voor een hele geschikte woning. Dat kwam wel razendsnel en we moesten ook snel beslissen nadat we de woning hadden bezichtigd. Nu deden de foto’s waarin we tot nu toe de woning kenden geen recht aan de werkelijke grootte en staat van de woning. Het was meer en veel beter dan verwacht en u begrijpt geaccepteerd die woning en dat betekent verhuizen. We wonen nu bijna 35 jaren in dit huis en dan hoef ik u niet te vertellen wat er allemaal los komt van spullen die niet mee moeten verhuizen. Die moeten verkocht of weg gebracht naar de 2e hands zaak of in het uiterste geval naar het recycleplein in Zutphen. Er staat ons nog een hoop werk te wachten en dat zal reden zijn dat ik de komende tijd wat minder op dit medium te vinden ben. Zodra de tijd het weer toelaat schrijf ik het allemaal weer van me af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten