vrijdag 31 juli 2020

Verhuisd

Niets blijft zoals het is, en zeker op dit gebied niet. Verhuisd ben ik, niet echt zoals ik al eerder meldde maar digitaal verhuisd. Naar een andere provider, en dus, voor ons, naar een nieuwe werkomgeving waar u, als het goed is, weinig van merkt. Nu heb ik er ook nog weinig van gemerkt want het andere Klinkertje was de chef verhuizing, die is daar heel druk mee. Een ongelofelijke tijdsinvestering is dat en zij heeft het geduld en de het inzicht om een verhuizing tot een goed einde te brengen, ook in real leben, ,maar dat terzijde. Het overbrengen van mijn site naar de nieuwe provider, en het n
ieuwe adres, met nieuwe naam: https://klinkertjes.nl is dus goed gelukt en dit is de eerste blog op mijn nieuwe adres. Nu is het zoveel tijdsinvestering dat ik geen manier kan verzinnen om het andere Klinkertje te bedanken. Het enige hoe ik haar in dat opzicht kan bedanken is te beloven dat ik me aan de instructies zal houden zoals ze voorgehouden heeft. Alleen foto’s met de juiste afmetingen, en zeker weten van ons of zeker weten zonder copyright, publiceren op de website en in de blogs. Als ik dat nu plechtig beloof, ja dan maak ik iets goed van de enorme inspanning die ze heeft geleverd. Erger nog, voor het andere Klinkertje dan; er staan nog meer verhuizingen aan te komen, die zijn minder spoed maar toch, het moet nog wel gebeuren. Gelukkig kan ik, na een redelijk blogloze periode weer schrijven. Er gebeurt weer genoeg op de wereld en er buiten. Het meest erger ik me toch aan het theater aan de andere kant van de grote plas. Trump c.s. maken er weer eens een zootje van, en nog erger dan vermoed waarover vast de komende dagen meer. De sport begint weer langzaam op te starten, met de nodige hick ups, maar toch. De Formule 1 is al weer een paar weken op stoom, en nu voor het eerst een coureur die niet mee mag doen vanwege een opgelopen Covid besmetting. Mogelijk gaat een van mijn favorieten zijn opwachting maken; de man die nooit op een podium stond van een Grand Prix en toch tien jaar mee om de prijzen streed; Nico Hulkenberg, de Hulk himself schijnt gespot te zijn deze ochtend op het circuit van Silverstone waar de GP van dit, en het volgende weekend, plaats heeft. Het schijnt ook dat we nationaal weer gaan voetballen zoals andere internationale competities alweer zijn begonnen. Het hele transfergebeuren is ook alweer op gang dus wordt dat ook afwachten wat het wordt. De Tour komt er nog aan en nog veel meer op sportgebied, dan dat alles zolang Covid 19 zich een beetje in bedwang houdt, cq houden laat. Tot gauw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten