woensdag 15 juli 2020

Monnikenwerk

Het andere Klinkertje is hard aan het werk, want we gaan verhuizen, Niet van adres maar wel onze domeinen op internet gaan verhuizen, dat geldt overigens niet voor de Blogspot. Die verhuizing vergt een enorme inspanning van het andere Klinkertje want die is daar mee bezig, in elk vrij momentje aan het verplaatsen. Dat proces heb ik ernstig bemoeilijkt om de volgende reden. Ik zet wel wat dingen in elkaar maar ben, vooral in de zaken die wat verder achter ons liggen niet echt heel erg oppassend geweest. Niet altijd goed op gelet van wie welke foto's waren. Soms in de stress van het moment en soms omdat ik dacht; dat kan vast wel en ongetwijfeld omdat ik er soms niet bij nadacht. Hersenloos mijn stukjes schrijven en dan is het fijn als er een passende foto te vinden maar ook soms zonder foto geplaatst. Dat is inmiddels ongeveer een doodzonde. Nooit een bericht plaatsen zonder foto, maar dan wel een rechtenvrije graag. Behalve het feit dat er een verhuizing op til is, is dat ook een reden waarom ik niet veel schrijf op het moment. Druk met van alles en nog wat en eigenlijk momenteel weer een wat mindere periode en dan vooral fysiek. Kan niet zo lang op een scherm kortbij kijken want dan moet ik echt weer even veraf kijken om de ogen te accommoderen, anders blijft het een waas wat ik zie. Vervelend maar het is niet anders, voor het moment en maar hopen dat het weer overgaat. In de tussentijd wel heel blij want wat het andere Klinkertje weer presteert grenst, voor wat meer ongeduldige mensen als ik ben, aan het ongelofelijke. Al die, meer dan 1000 Blogjes in de afgelopen jaren geschreven,aan het nalopen en corrigeren wat niet goed is en vooral het zoeken van bijhorende foto's is een opgave. Dat is ook de reden waarom deze Blog Monnikenwerk heet. Want dat is het, niet meer of minder; monnikenwerk en daarvoor chapeau, chapeau en nog eens chapeau. Het resultaat kan ik natuurlijk ten dele al zien. Voor u duurt het nog even, als het zover is doe ik u natuurlijk bericht als de verhuizing geschiedt is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten