vrijdag 19 december 2014

Zorgverzekering 2

Na mijn Blog deze week over de zorgverzekeringen is het een politiek wonderlijke week geworden waarin het kabinet Rutte ll bijna struikelde over datgene wat ik in mijn vorige Blog betoonde. Waar een paar senatoren in de Eerste Kamer, om verschillende redenen, vonden dat het zo genoeg is met de macht van die vier zorgverzekeraars. Bijzonder is voor mij het moment want dat geschreven hebbend dinsdagochtend breekt in de middag de pleuris uit.
Hopelijk leidt het nu ook tot iets en, zoals Duivestein in de Volkskrant laat optekenen; het uitruilen van principes leidt tot huilen en heeft tot dit incident geleidt en had eigenlijk nooit mogen gebeuren. Dat zegt precies hoe ik erover denk. Van ruilen komt huilen zei mijn moeder vroeger en waarom geldt dat niet minder bij het uitruilen van visies en idealen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten