dinsdag 6 oktober 2020

Foto's

Gelukkig hebben we de foto’s nog is een spreuk uit een tv programma van al wat langer
geleden. Foto’s hebben een emotionele en nostalgische waarde. Vroeger was alles beter komt zo maar bij me op hoewel het maar voor een deel waar is. De laatste dagen nogal bezig met foto’s, en die digitaliseren is een karweitje wat veel tijd kost. Leuk om te doen en de hele familiegeschiedenis komt langs, met bekende en onbekende mensen die ergens op een foto staan. Dat is dus voorlopig de nieuwste klus die ik op mijn gemak probeer uit te voeren. Dat het tijd kost mag inmiddels duidelijk zijn en dat is ook niet erg. Het maakt wel dat ik voorlopig nog minder blog, schat ik zo in. Nu is dinsdag de dag dat ik ook wat doe voor de ondernemingsraad van mijn werk, en daardoor speel ik even tijd voor om u een bericht te schrijven. Dus wel bezig maar wat minder met schrijven hoewel mijn gedachten wel uitgaan naar een mooie blog over die rare Trump, over Ajax, over de F1 en zo meer. Het gaat er even niet van komen want ook bij mij zijn er maar 24 uur in een dag. Eerst de bulk foto’s maar eens toevertrouwen aan de digitale wereld en dan komt de rest wel weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten