vrijdag 15 januari 2016

Winter


Hoe het u vergaat weet ik natuurlijk niet maar stiekem ben ik toch aan het wachten op winterse taferelen. In het Noorden hebben ze er al het nodige van gehad en dat is in grote tegenstelling tot ons deel van het land. Voor zover ik me kan herinneren heb ik deze winter de autoruiten twee maal moeten sprayen om te ont-ijsen. Voor het overige nog geen sneeuw, geen vorst en geen andere winterse ongerieven. Sinds de huis aan de Groeneweg 20 niet meer door een van Klinken wordt bewoond hebben we niet meer hoeven schuiven. Werk wat overigens vooral door het andere Klinkertje gedaan werd. Het geeft te denken maar vooruit. Nu is het afwachten op de aangekondigde winter. Op de webcams van plaatsen waar we ooit zijn geweest, of waar we nog niet zo lang geleden waren. Nou dat ziet er hier en daar behoorlijk wit uit. Mooi om te zien en soms zelfs sprookjesachtig. Bijgaand de foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten