maandag 16 juli 2018

Zuiderzeebalade 2.0


Hoewel nog niet helemaal top vanochtend toch even eruit want ook mooi weer dus niet thuis zitten hangen. Het andere Klinkertje wilde graag nog wat vogels spotten op een prima plek. Bij het Veluwemeer; zij achter een vogelschrik en ik zit vlakbij op een plek war vroeger een kerkje heeft gestaan. Heerlijk on de bomen op een bankje en onze Ülli, die ook niet zo goed meer tegen warmte kan er lekker bij. Kijkend over het Veluwemeer zie ik een brug en een aantal strandjes. En boten, heel veel boten die, als je de berichten mag geloven, het mooiste investeringsobject is om je zwarte geld te dumpen. Wat voor mij nog een plus is komt doordat op deze plek ook nog vliegtuigen tamelijk laag overkomen, hun weg zoekend naar Schiphol. Water, boten, natuur en nog wat andere dingen om te kijken, een mooi plekje dus. Het wordt vandaag rond de 30 graden en zo onder de bomen, met een lekker voormalig Zuiderzeewindje is het hier fantastisch. Mijn gevoel zegt me dat we hier in de vakantie nog wel een keer zullen belanden, ik heb er geen bezwaar tegen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten